Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~aurellia | użytkownik

imię i nazwiskoJoanna adresDubai zarejestrowany26.01.2007 @11:53:52 ostatnio na stronie09.01.2014 @09:00:19

Potencjalnie zwyczajna dziewczyną z siedmioma tysiącami wspomnień … stewardessa, miłośniczka koloru nieba, gwiazd, zapachu ziaren kawy i miodu w gorącej herbacie.
Spontaniczna optymistka z wielką wyobraźnią



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty38 komentarze926 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~yougo    29.08.2007 @11:32:42
profilowe - baaardzo fajne=), kobieta zmienna jest ale żeby uległą??...:D
no Twoja galeria to po prostu piękno Egiptu..
~sercewportmonetce    28.08.2007 @23:09:30
dzięki!
dobre słowo zawsze przyda się.

pozdrawiam!
~yougo    28.08.2007 @22:55:52
profilowe juz nie jest takie tajemnicze=)
dzieki, tez zycze dobrej nocy
~dollii    28.08.2007 @21:40:32
dziekuje :D
~Kostek151    28.08.2007 @18:26:39
perspektywa dolna to nie jest, raczej środkowa, a ona jest dozwolona a nawet wspakazan :D
_______

"Niedobrze jest unikać błędów, które mogą nam pokazać coś nowego" Al Pacino
~thomasss88    28.08.2007 @16:48:18
ja również....

pozderko^^ ;];];]
_______
Pomyśl, kiedy ludzie są naprawde silni,
kiedy wierzą w siebie, czy gdy wierzą w nich inni...
~valori    28.08.2007 @15:53:25
dzięki sliczne
~kayla    28.08.2007 @15:19:24
miłego dnia
_______
good girl gone.
~moniczka1504    28.08.2007 @14:45:32
Bardzo dziękuję. Mam jeszcze troche pomysłów tylko nie którzy zaczynaja marudzić że nudne juz te kropelki.
~Nefretiti    28.08.2007 @13:56:16
dziękuję za odwiedzinki
~kayla    27.08.2007 @21:28:06
_______
good girl gone.
~kayla    27.08.2007 @21:04:51
wiesz, ze nie lubie nudnych dzionow.. ja musze ekstremalnie
przeslac Ci te piesni ?
ajjj.. on piekny byl.. taki przestojniak z niego, ze max max max.. ojej. sie rozmarzylam miec takiego mekczyzne..
a on sie zwal... Austin Ames..













_______
good girl gone.
~kayla    27.08.2007 @20:52:31
coz. monotonnie dzis.
ah. wyczailas mnie pieknie niebo jest
kurde. serio musze zaraz uciekac
a wiesz.. sciaglam se takie superowe piesni z cinderella story (pamietasz chyba nasza noc filmowa ?) no i slucham non stop.. jak jakas glupia
jutro pradu u mnie caly dzion nie bedzie

_______
good girl gone.
~seniorre    27.08.2007 @19:58:50
cieszę się razem z Tobą
na drugi raz daj ładniesze emotikon
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~seniorre    27.08.2007 @19:52:39
moja ocenka
Ci się niepodoba
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~marucha    26.08.2007 @19:38:34
Nieźle wyglądasz na tej piramidzie, Mróweczko...
_______
Pokazujmy innym piękno naszego Świata...
~Isabele    26.08.2007 @15:22:53
Dziękuję serdecznie
_______
"Miłość jest pragnieniem, by komuś coś dawać - a nie otrzymywać.
Kochać aby żyć, żyć aby kochać
~seniorre    25.08.2007 @19:52:46
jeszcze raz ślicznie dziekuję
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~seniorre    25.08.2007 @19:06:34
dziękuję
________________________________
pozdrawiam,miłej niedzieli życze
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~moniczka1504    25.08.2007 @18:31:20
Odwróciłam ją specjalnie żeby było bardziej intrygująco i ciekawie ale nie którym to sie nie podoba....dlaczego ma być naturalnie ? przecież w fotografi wszystkie chwyty są dozwolone.
~marucha    25.08.2007 @00:27:13
Doczytałem w jednym z Twoich komentarzy, że właziłaś na piramidę Cheopsa!!! Kto Ci na to pozwolił?... Ja próbowałem kilkakrotnie i zawsze mnie zawracali...
_______
Pokazujmy innym piękno naszego Świata...
~kayla    24.08.2007 @23:03:03
no halooo już żem wylazła
a teraz titanic przed nami
zrób mi pyszny budyń w MOIM kubku w MOJEJ kuchni
też chce tak się zakochać nooo..

całusy dla kociosa
idemy z nocnym planem filmowym dalej..

_______
good girl gone.
~yus    24.08.2007 @12:48:05
dziekuje kochana,ładne masz zdjecie na profilu...pozdrawiam i zycze milego dnia
_______
yust
~Liriel    23.08.2007 @22:10:14
dzieki
_______
dont łori, bi stjupit
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt